INSERT INTO `tblemailtemplates` (`id`, `type`, `name`, `subject`, `message`, `fromname`, `fromemail`, `disabled`, `custom`, `language`, `copyto`, `plaintext`) VALUES (1, 'product', 'Hosting Account Welcome Email', 'مشخصات سرویس شما', '
\r\n

آقای/خانم {$client_name},

\r\n

در ابتدا از شما به دلیل اینکه از سرویس های میزبانی شرکت استفاده کرده اید، تشکر می کنیم.

\r\n

چکیده مشخصات سرویس شما

\r\n

نام بسته : {$service_product_name}
دامنه : {$service_domain}
مبلغ اولین پرداخت : {$service_first_payment_amount}
مبلغ قابل پرداخت دوره ای : {$service_recurring_amount}
مدت زمان قرارداد : {$service_billing_cycle}
تاریخ پایان قرارداد : {$service_next_due_date}

\r\n

مشخصات استفاده از سرویس

\r\n

نام کاربری : {$service_username}
رمزعبور : {$service_password}

\r\n

آدرس کنترل پانل : https://{$service_server_ip}:8443/
آدرس کنترل پانل توسط دامنه شما : https://www.{$service_domain}:8443/

\r\n

مشخصات سرور میزبانی سرویس شما

\r\n

نام سرور : {$service_server_name}
آی پی سرور : {$service_server_ip}

\r\n

برای بروزرسانی دامنه های فعلی خود نیز می توانید از نام سرور های زیر استفاده کنید :

\r\n

Nameserver 1: {$service_ns1} ({$service_ns1_ip})
Nameserver 2: {$service_ns2} ({$service_ns2_ip}){if $service_ns3}
Nameserver 3: {$service_ns3} ({$service_ns3_ip}){/if}{if $service_ns4}
Nameserver 4: {$service_ns4} ({$service_ns4_ip}){/if}

\r\n

نحوه استفاده و بروزرسانی وب سایت شما

\r\n

برای بروزرسانی وب سایت خود از طریق سرویس FTP می توانید از آدرس زیر استفاده کنید  :

\r\n

آدرس FTP: {$service_domain}
آدرس دامنه شما : http://www.{$service_domain}

\r\n

تنظیمات ایمیل

\r\n

برای استفاده از حساب های ایمیل خود در برنامه هایی نظیر Outlook,... می توانید از مشخصات زیر استفاده کنید :

\r\n

POP3 : mail.{$service_domain}
SMTP : mail.{$service_domain}
نام کاربری : نام کاربری ایمیل شما، ایمیل شما به طور کامل می باشد. (مانند : you@domain.com)
رمزعبور : رمزعبور وارد شده در هنگان ساخت حساب ایمیل را وارد کنید.

\r\n

با تشکر از انتخاب شما

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (30, 'domain', 'Domain Renewal Confirmation', 'دامنه شما با موفقیت تمدید شد', '
آقای/خانم {$client_name}, \r\n

دامنه شما با موفقیت تمدید شد و مشخصات دامنه شما به شرح زیر است :

\r\n

دامنه : {$domain_name}
مدت تمدید : {$domain_reg_period}
قیمت تمدید : {$domain_recurring_amount}
تاریخ پایان قرارداد : {$domain_next_due_date|sdate}

\r\n

شما می توانید به ورود به {$whmcs_url} دامنه خود را مدیریت کنید.

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (3, 'domain', 'Domain Registration Confirmation', 'دامنه شما با موفقیت ثبت شد', '

آقای/خانم {$client_name},

\r\n

دامنه شما به مشخصات زیر با موفقیت ثبت شده است:

\r\n

تاریخ ثبت: {$domain_reg_date|sdate}
دامنه: {$domain_name}
مدت: {$domain_reg_period}
مبلغ: {$domain_first_payment_amount}
تاریخ پایان: {$domain_next_due_date|sdate}

\r\n

برای مدیریت دامنه خود شما می توانید با ورود به پنل خود در {$whmcs_url} دامنه خود را مدیریت کنید.

\r\n

{$signature}

', '', '', '', '', '', '', 0), (4, 'general', 'Client Area Details Reminder', 'مشخصات حساب کاربری شما', '
آقای/خانم {$client_name}, \r\n

مشخصات جدید حساب کاربری شما به شرح زیر می باشد :

\r\n

نام کاربری: {$client_email}
رمزعبور : {$client_password}

\r\n

آدرس کنترل پانل : {$whmcs_url}

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (5, 'product', 'Reseller Account Welcome Email', 'سرویس نمایندگی فروش شما قعال شد', '
\r\n

آقای/خانم {$client_name},

\r\n

از اینکه از سرویس های شرکت استفاده می کنید از شما تشکر می کنیم،

\r\n

مشخصات نمایندگی فروش {$service_domain} با موفقیت ایجاد شد، که مشخصات به شرح ذیل می باشد :

\r\n

مشخصات حساب کاربری

\r\n

دامنه : {$service_domain}
نام کاربری : {$service_username}
رمزعبور : {$service_password}
نام بسته میزبانی : {$service_product_name}

\r\n

آدرس کنترل پانل: http://{$service_server_ip}:2082/

\r\n

برای بروزرسانی وب سایت خود می توانید از مشخصات زیر استفاده کنید :

\r\n

آدرس FTP : www.{$service_domain}
آدرس وب سایت : http://www.{$service_domain}
آدرس کنترل پانل : http://www.{$service_domain}/cpanel

\r\n

تنظیمات ایمیل

\r\n

POP3 : mail.{$service_domain}
SMTP : mail.{$service_domain}
نام کاربری : نام کاربری ایمیل شما، ایمیل شما به طور کامل می باشد. (مانند : you@domain.com)
رمزعبور : رمزعبور وارد شده در هنگان ساخت حساب ایمیل را وارد کنید.

\r\n

با تشکر از انتخاب شما

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (31, 'domain', 'Upcoming Domain Renewal Notice', 'دامنه های شما به زودی لغو خواهند شد', '
آقای/خانم {$client_name}, \r\n

دامنه های شما طی {$domain_days_until_expiry} روز آینده لغو خواهند شد :

\r\n

{$domain_name} - {$domain_next_due_date|sdate}

\r\n

با ورود به {$whmcs_url} می توانید دامنه خود را تمدید کنید و مدت قرارداد دامنه خود را افزایش دهید.

\r\n

همچنین شما تا 30 روز پس از لغو دامنه خود می توانید دامنه مورد نظر را تمدید کنید اما در این مدت دامنه شما قابل استفاده نخواهد بود.

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (29, 'domain', 'Domain Transfer Initiated', 'دامنه شما به زودی انتقال می یابد', '
آقای/خانم {$client_name}, \r\n

با تشکر از درخواست انتقال دامنه شما، دامنه شما به زودی در لیست انتقال ها قرار خواهد گرفت :

\r\n

دامنه : {$domain_name}
مدت ثبت : {$domain_reg_period}
هزینه انتقال دامنه: {$domain_first_payment_amount}
هزینه تمدید: {$domain_recurring_amount}
تاریخ پایان : {$domain_next_due_date|sdate}

\r\n

شما می توانید با ورود به {$whmcs_url} دامنه خود را مدیریت کنید.

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (8, 'support', 'Support Ticket Opened', 'New Support Ticket Opened', '

{$client_name},

\r\n

Thank you for contacting our support team. A support ticket has now been opened for your request. You will be notified when a response is made by email. The details of your ticket are shown below.

\r\n

Subject: {$ticket_subject}
Priority: {$ticket_priority}
Status: {$ticket_status}

\r\n

You can view the ticket at any time at {$ticket_link}

\r\n

{$signature}

', '', '', '', '', '', '', 0), (9, 'support', 'Support Ticket Reply', 'به درخواست شما پاسخ داده شد', '
\r\n

{$ticket_message}

\r\n

----------------------------------------------
شناسه درخواست : #{$ticket_id}
موضوع : {$ticket_subject}
وضعیت : {$ticket_status}
آدرس : {$ticket_link}
----------------------------------------------

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (10, 'general', 'Client Signup Email', 'خوش آمدید', '
آقای/خانم {$client_name}, \r\n

با تشکر از عضویت شما در سیستم مالی ما، مشخصات شما به شرح زیر می باشد :

\r\n

نام کاربری: {$client_email}
رمزعبور : {$client_password}

\r\n

آدرس کنترل پانل : {$whmcs_url}

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (11, 'product', 'Service Suspension Notification', 'اطلاعیه تعلیق سرویس شما', '
\r\n

خانم/آقای {$client_name}،

\r\n

این اطلاعیه به منزله تعلیق سرویس شما می باشد لذا مشخصات سرویس تعلیقی شما به شرح زیر

\r\n

سرویس : {$service_product_name}
{if $service_domain}دامین : {$service_domain}
{/if}مبلغ : {$service_recurring_amount}
تاریخ تمدید : {$service_next_due_date}
دلیل تعلیق : {$service_suspension_reason}

\r\n

در صورت تمایل برای خارج کردن سرویس خود از حالت تعلق صورتحساب های مربوط به سرویس خود را پرداخت کرده و یا با واحد فروش شرکت تماس حاصل کنید.

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (225, 'admin', 'Domain Renewal Failed', 'تمدید دامنه توسط WHMCS انجام نشد', '
\r\n

صورتحساب مربوط به دامین زیر پرداخت شده است ولی سیستم موفق با تمدید دامنه نشد.

\r\n

شناسه کاربر : {$client_id}
شناسه دامنه : {$domain_id}
نام دامنه : {$domain_name}
خطا : {$error_msg}

\r\n

{$whmcs_admin_link}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (226, 'admin', 'Domain Renewal Successful', 'تمدید دامنه توسط WHMCS با موفقیت انجام شد', '
\r\n

صورتحساب مربوط به دامین زیر پرداخت شده است و دامنه مورد نظر با موفقیت تمدید شده است.

\r\n

شناسه کاربر : {$client_id}
شناسه دامنه : {$domain_id}
نام دامنه : {$domain_name}

\r\n

{$whmcs_admin_link}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (33, 'general', 'Credit Card Expiring Soon', 'Credit Card Expiring Soon', '

Dear {$client_name},

This is a notice to inform you that your {$client_cc_type} credit card ending with {$client_cc_number} will be expiring next month on {$client_cc_expiry}. Please login to update your credit card information as soon as possible and prevent any interuptions in service at {$whmcs_url}

If you have any questions regarding your account, please open a support ticket from the client area.

{$signature}

', '', '', '', '', '', '', 0), (32, 'support', 'Bounce Message', 'Support Ticket Not Opened', '
\r\n

آقای/خانم {$client_name}،

\r\n

درخواست شما به دلیل اینکه این واحد تنها برای اعضا می باشد باز نشد.

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (14, 'invoice', 'Invoice Payment Confirmation', 'صورتحساب شما با موفقیت پرداخت شد', '
\r\n

آقای/خانم {$client_name}،

\r\n

صورتحساب {$invoice_num} که در تاریخ {$invoice_date_created} ایجاد شده بود با موفقیت پرداخت شد.

\r\n

{$invoice_html_contents}

\r\n

مبلغ: {$invoice_last_payment_amount}
شماره تراکنش : {$invoice_last_payment_transid}
مبلغ پرداخت شده : {$invoice_amount_paid}
موجودی باقی مانده : {$invoice_balance}
وضعیت: {$invoice_status}

\r\n

شما می توانید با ورود به حساب کاربری خود صورتحساب موجود را مدیریت و یا مشاهده کنید.

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (15, 'invoice', 'Invoice Created', 'صورتحساب شما با موفقیت ایجاد شد', '

آقای/خانم {$client_name}،

\r\n

\r\n

صورتحساب شما در تاریخ {$invoice_date_created} ایجاد شده است.

\r\n

درگاه پرداختی شما: {$invoice_payment_method}

\r\n

شماره صورتحساب : {$invoice_num}
مبلغ: {$invoice_total}
تاریخ پایان: {$invoice_date_due|sdate}

\r\n

آیتم های صورتحساب

\r\n

{$invoice_html_contents}
------------------------------------------------------

\r\n

برای پرداخت صورت حساب خود می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید :

\r\n

{$invoice_link}

\r\n

{$signature}

', '', '', '', '', '', '', 0), (16, 'invoice', 'Invoice Payment Reminder', 'اطلاعیه پرداخت صورتحساب', '
\r\n

آقای/خانم {$client_name},

\r\n

این ایمیل به منزله اولین اطلاعیه پرداخت صورتحساب، برای صورتحساب شماره {$invoice_num} که در تاریخ {$invoice_date_created} ایجاد و در تاریخ {$invoice_date_due} پایان می یابد ارسال شده است.

\r\n

درگاه پرداختی شما: {$invoice_payment_method}

\r\n

صورتحساب: {$invoice_num}
مبلغ: {$invoice_total}
تاریخ پایان:{$invoice_date_due}

\r\n

جهت پرداخت صورتحساب خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

\r\n

{$invoice_link}

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (17, 'general', 'Order Confirmation', 'سفارش شما تایید شد', '

خانم/آقای {$client_name}،

\r\n

سفارش شما با موفقیت دریافت شما و در اولین فرصت کاری به سفارش شما رسیدگی خواهد شد:

\r\n

شماره سفارش: {$order_number}

\r\n

{$order_details}

\r\n

شما به زودی ایمیل حاوی مشخصات سرویس خود دریافت خواهید کرد.

\r\n

{$signature}

', '', '', '', '', '', '', 0), (18, 'product', 'Dedicated/VPS Server Welcome Email', 'New Dedicated Server Information', '

\r\nDear {$client_name},
\r\n
\r\nPLEASE PRINT THIS MESSAGE FOR YOUR RECORDS - PLEASE READ THIS EMAIL IN FULL.\r\n

\r\n

\r\nWe are pleased to tell you that the server you ordered has now been set up and is operational.\r\n

\r\n

\r\nServer Details
\r\n
=============================\r\n

\r\n

\r\n{$service_product_name}\r\n

\r\n

\r\nMain IP: {$service_dedicated_ip}
\r\nRoot pass: {$service_password}\r\n

\r\n

\r\nIP address allocation:
\r\n{$service_assigned_ips}\r\n

\r\n

\r\nServerName: {$service_domain}\r\n

\r\n

\r\nWHM Access
\r\n
=============================
\r\nhttp://xxxxx:2086
\r\nUsername: root
\r\nPassword: {$service_password}\r\n

\r\n

\r\nCustom DNS Server Addresses
\r\n=============================
\r\nThe custom DNS addresses you should set for your domain to use are:
\r\nPrimary DNS: {$service_ns1}
\r\nSecondary DNS: {$service_ns2}\r\n

\r\n

\r\nYou will have to login to your registrar and find the area where you can specify both of your custom name server addresses.\r\n

\r\n

\r\nAfter adding these custom nameservers to your domain registrar control panel, it will take 24 to 48 hours for your domain to delegate authority to your DNS server. Once this has taken effect, your DNS server has control over the DNS records for the domains which use your custom name server addresses. \r\n

\r\n

\r\nSSH Access Information
\r\n
=============================
\r\nMain IP Address: xxxxxxxx
\r\nServer Name: {$service_domain}
\r\nRoot Password: xxxxxxxx\r\n

\r\n

\r\nYou can access your server using a free simple SSH client program called Putty located at:
\r\nhttp://www.securitytools.net/mirrors/putty/\r\n

\r\n

\r\nSupport
\r\n=============================
\r\nFor any support needs, please open a ticket at {$whmcs_url}\r\n

\r\n

\r\nPlease include any necessary information to provide you with faster service, such as root password, domain names, and a description of the problem / or assistance needed. This will speed up the support time by allowing our administrators to immediately begin diagnosing the problem.\r\n

\r\n

\r\nThe manual for cPanel can be found here: http://www.cpanel.net/docs/cp/
\r\nFor documentation on using WHM please see the following link: http://www.cpanel.net/docs/whm/index.html\r\n

\r\n

\r\n=============================\r\n

\r\n

\r\nIf you need to move accounts to the server use: Transfers Copy an account from another server with account password\r\n

\r\n

\r\nhttp://xxxxxxx:2086/scripts2/norootcopy\r\n

\r\n

\r\nNote the other server must use cpanel to move it.\r\n

\r\n

\r\n=============================\r\n

\r\n

\r\n{$signature}\r\n

\r\n', '', '', '', '', '', '', 0), (19, 'product', 'Other Product/Service Welcome Email', 'New Product Information', '

\r\nDear {$client_name},\r\n

\r\n

\r\nYour order for {$service_product_name} has now been activated. Please keep this message for your records.\r\n

\r\n

\r\nProduct/Service: {$service_product_name}
\r\nPayment Method: {$service_payment_method}
\r\nAmount: {$service_recurring_amount}
\r\nBilling Cycle: {$service_billing_cycle}
\r\nNext Due Date: {$service_next_due_date}\r\n

\r\n

\r\nThank you for choosing us.\r\n

\r\n

\r\n{$signature}\r\n

\r\n', '', '', '', '', '', '', 0), (20, 'invoice', 'Credit Card Payment Confirmation', 'Credit Card Payment Confirmation', '

Dear {$client_name},

\r\n

This is a payment receipt for Invoice {$invoice_num} sent on {$invoice_date_created}

\r\n

{$invoice_html_contents}

\r\n

Amount: {$invoice_last_payment_amount}
Transaction #: {$invoice_last_payment_transid}
Total Paid: {$invoice_amount_paid}
Remaining Balance: {$invoice_balance}
Status: {$invoice_status}

\r\n

You may review your invoice history at any time by logging in to your client area.

\r\n

Note: This email will serve as an official receipt for this payment.

\r\n

{$signature}

', '', '', '', '', '', '', 0), (21, 'invoice', 'Credit Card Payment Failed', 'Credit Card Payment Failed', '

\r\nDear {$client_name}, \r\n

\r\n

\r\nThis is a notice that a recent credit card payment we attempted on the card we have registered for you failed. \r\n

\r\n

\r\nInvoice Date: {$invoice_date_created}
\r\nInvoice No: {$invoice_num}
\r\nAmount: {$invoice_total}
\r\nStatus: {$invoice_status} \r\n

\r\n

\r\nYou now need to login to your client area to pay the invoice manually. During the payment process you will be given the opportunity to change the card on record with us.
\r\n{$invoice_link} \r\n

\r\n

\r\nNote: This email will serve as an official receipt for this payment. \r\n

\r\n

\r\n{$signature}\r\n

\r\n', '', '', '', '', '', '', 0), (22, 'invoice', 'Credit Card Invoice Created', 'صورتحساب شما با موفقیت ایجاد شد', '
\r\n

خانم/آقای {$client_name}،

\r\n

صورتحساب شما در تاریخ {$invoice_date_created} ایجاد شد.

\r\n

درگاه پرداختی شما : {$invoice_payment_method}

\r\n

شناسه صورتحساب : {$invoice_num}
مبلغ : {$invoice_total}
مهلت پرداخت : {$invoice_date_due}

\r\n

آیتم های صورتحساب

\r\n

{$invoice_html_contents}
------------------------------------------------------

\r\n

جهت پرداخت صورتحساب خود ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید و پس از ورود به سیستم صورتحساب مورد نظر را پرداخت کنید.

\r\n

{$invoice_link}

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (23, 'affiliate', 'Affiliate Monthly Referrals Report', 'Affiliate Monthly Referrals Report', '

\r\nDear {$client_name}, \r\n

\r\n

\r\nThis is your monthly affiliate referrals report. You can view your referral statistics at any time by logging in to the client area. \r\n

\r\n

\r\nTotal Visitors Referred: {$affiliate_total_visits}
\r\nCurrent Earnings: {$affiliate_balance}
\r\nAmount Withdrawn: {$affiliate_withdrawn} \r\n

\r\n

\r\nYour New Signups this Month \r\n

\r\n

\r\n{$affiliate_referrals_table} \r\n

\r\n

\r\nRemember, you can refer new customers using your unique affiliate link: {$affiliate_referral_url} \r\n

\r\n

\r\n{$signature}\r\n

\r\n', '', '', '', '', '', '', 0), (24, 'support', 'Support Ticket Opened by Admin', '{$ticket_subject}', '

{$ticket_message}

', '', '', '', '', '', '', 0), (25, 'invoice', 'First Invoice Overdue Notice', 'اولین اخطاریه صورتحساب سرویس شما', '
آقای/خانم {$client_name}, \r\n

از تاریخ پایان قرارداد صورتحساب شماره {$invoice_num} که در تاریخ {$invoice_date_created} ایجاد شده است گذشته است، در صورت عدم پرداخت سرویس شما حذف خواهد.

\r\n

درگاه پرداختی شما : {$invoice_payment_method}

\r\n

شماره صورتحساب : {$invoice_num}
مبلغ : {$invoice_total}
تاریخ فسخ قرارداد : {$invoice_date_due}

\r\n

با استفاده از مشخصات و لینک زیر می توانید صورتحساب خود را بررسی و پرداخت کنید.

\r\n

{$invoice_link}

\r\n

مشخصات ورودی پنل شما :

\r\n

نام کاربری : {$client_email}
رمزعبور : {$client_password}

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (26, 'product', 'SHOUTcast Welcome Email', 'SHOUTcast New Account Information', '

\r\nPLEASE READ THIS EMAIL IN FULL AND PRINT IT FOR YOUR RECORDS \r\n

\r\n

\r\nDear {$client_name}, \r\n

\r\n

\r\nThank you for your order from us! Your shoutcast account has now been setup and this email contains all the information you will need in order to begin using your account. \r\n

\r\n

\r\nNew Account Information \r\n

\r\n

\r\nDomain: {$service_domain}
\r\nUsername: {$service_username}
\r\nPassword: {$service_password} \r\n

\r\n

\r\nServer Information \r\n

\r\n

\r\nServer Name: {$service_server_name}
\r\nServer IP: {$service_server_ip}
\r\nNameserver 1: {$service_ns1}
\r\nNameserver 1 IP: {$service_ns1_ip}
\r\nNameserver 2: {$service_ns2}
\r\nNameserver 2 IP: {$service_ns2_ip} \r\n

\r\n

\r\nThank you for choosing us. \r\n

\r\n

\r\n{$signature}\r\n

\r\n', '', '', '', '', '', '', 0), (27, 'invoice', 'Second Invoice Overdue Notice', 'اطلاعیه دوم پرداخت صورتحساب', '

آقای/خانم {$client_name}،

\r\n

این ایمیل به منزله دومین اطلاعیه پرداخت صورتحساب، برای صورتحساب شماره {$invoice_num} که در تاریخ {$invoice_date_created} ایجاد و در تاریخ {$invoice_date_due} پایان می یابد ارسال شده است.

\r\n

درگاه پرداختی شما: {$invoice_payment_method}

\r\n

شماره صورتحساب : {$invoice_num}
مبلغ: {$invoice_total}
تاریخ پایان:
{$invoice_date_due}

\r\n

جهت پرداخت صورتحساب خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

\r\n

{$invoice_link}

\r\n

اطلاعات ورود به پنل کاربری شما:

\r\n

نام کاربری : {$client_email}
رمزعبور: {$client_password}

\r\n

{$signature}

', '', '', '', '', '', '', 0); INSERT INTO `tblemailtemplates` (`id`, `type`, `name`, `subject`, `message`, `fromname`, `fromemail`, `disabled`, `custom`, `language`, `copyto`, `plaintext`) VALUES (28, 'invoice', 'Third Invoice Overdue Notice', 'اطلاعیه سوم جهت پرداخت صورتحساب', '

{$client_name} عزیز،

\r\n

این ایمیل به منزله سومین اطلاعیه پرداخت صورتحساب، برای صورتحساب شماره {$invoice_num} که در تاریخ {$invoice_date_created} ایجاد و در تاریخ {$invoice_date_due} پایان می یابد ارسال شده است.

\r\n

درگاه پرداختی شما: {$invoice_payment_method}

\r\n

شماره صورتحساب : {$invoice_num}
مبلغ: {$invoice_total}
تاریخ پایان: {$invoice_date_due}

\r\n

جهت پرداخت صورتحساب خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

\r\n

{$invoice_link}

\r\n

اطلاعات ورود به پنل کاربری شما:

\r\n

نام کاربری : {$client_email}
رمزعبور: {$client_password}

\r\n

{$signature}

', '', '', '', '', '', '', 0), (34, 'support', 'Support Ticket Auto Close Notification', 'Support Ticket Resolved', '
\r\n

خانم/آقای {$client_name}،

\r\n

درخواست شماره {$ticket_id} به دلیل عدم پاسخ گویی از سمت شما طی {$ticket_auto_close_time} اخیر به وضعیت بسته تغییر وضعیت داده شد.

\r\n

موضوع : {$ticket_subject}
بخش : {$ticket_department}
اهمیت : {$ticket_priority}
وضعیت : {$ticket_status}

\r\n

در صورت تمایل می توانید وضعیت این درخواست را به حالت باز تغییر دهید.

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (35, 'invoice', 'Credit Card Payment Due', 'اطلاعیه پرداخت صورتحساب', '
\r\n

خانم/آقای {$client_name}،

\r\n

این اطلاعیه به منزله آن است که آخرین مهلت پرداخت صورتحساب شما در تاریخ {$invoice_date_due} می باشد، لذا در صورت تمایل می توانید صورتحساب خود را پرداخت کنید.

\r\n

تاریخ ایجاد صورتحساب : {$invoice_date_created}
شناسه صورتحساب : {$invoice_num}
مبلغ : {$invoice_total}
مهلت پرداخت: {$invoice_date_due}

\r\n

جهت پرداخت صورتحساب می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و پس از ورود به سیستم صورتحساب مورد نظر را پرداخت کنید.

\r\n

{$invoice_link}

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (36, 'product', 'Cancellation Request Confirmation', 'تاییدیه انصراف از سرویس', '
\r\n

خانم/آقای {$client_name}،

\r\n

این ایمیل به منزله تاییدیه انصراف از سرویس زیر می باشد :

\r\n

سرویس : {$service_product_name}
دامنه : {$service_domain}

\r\n

اگر شما درخواست انصراف از سرویس را بدون وقفه ارسال کرده اید سرویس شما طی 24 ساعت آینده و در غیر این صورت در پایان دوره شما (در تاریخ {$service_next_due_date}) حدف خواهد شد.

\r\n

از اینکه از سرویس های شرکت ما استفاده کردید از شما سپاسگزاریم.

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (37, 'general', 'Quote Delivery with PDF', 'Quote #{$quote_number} - {$quote_subject}', '

Dear {$client_name},

\r\n

Here is the quote you requested for {$quote_subject}. The quote is valid until {$quote_valid_until}. You may simply reply to this email with any furthur questions or requirement.

\r\n

{$signature}

', '', '', '', '', '', '', 0), (223, 'admin', 'Automatic Setup Failed', 'سرویس مشترک ایجاد نشد', '
\r\n

سرویس مورد نظر کاربر زیر پس از پرداخت با موفقیت ایجاد نشده است.

شناسه کاربر : {$client_id}
{if $service_id} شناسه سرویس : {$service_id}
محصول : {$service_product}
دامنه : {$service_domain}{else} شناسه دامنه : {$domain_id}
نوع ثبت : {$domain_type}
دامنه : {$domain_name}{/if}
خطا : {$error_msg}

{$whmcs_admin_link}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (224, 'admin', 'Automatic Setup Successful', 'سفارش کاربر با موفقیت ساخته شد', '
\r\n

سرویس مورد نظر کاربر زیر پس از پرداخت با موفقیت ایجاد شده است.

شناسه کاربر : {$client_id}
{if $service_id} شناسه سرویس : {$service_id}
محصول : {$service_product}
دامنه : {$service_domain}{else} شناسه دامنه : {$domain_id}
نوع ثبت : {$domain_type}
دامنه : {$domain_name}{/if}

{$whmcs_admin_link}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (126, 'general', 'Password Reset Validation', 'مشخصات حساب کاربری شما برای {$company_name}', '
آقای/خانم {$client_name}, \r\n

با توجه به درخواست شما برای تغییر رمزعبور خود لینک تاییدیه بر این مبنا برای شما ایجاد شد، در صورتی که حداکثر تا 2 ساعت آینده از این لینک استفاده نکنید، لینک مورد نظر برای تغییر رمزعبور حساب کاربری شما غیر فعال خواهد شد.

\r\n

برای تغییر رمزعبور خود بر روی لینک زیر کلیک کنید :
{$pw_reset_url}

\r\n

پس از مراجعه به لینک بالا، رمزعبور جدیدی برای شما صادر و به ایمیل شما ارسال خوا هد.

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (127, 'general', 'Password Reset Confirmation', 'رمزعبور جدید شما برای {$company_name} صادر شد', '
آقای/خانم {$client_name}, \r\n

با توجه به درخواست شما برای رمزعبور جدید، رمزعبور جدیدی برای حساب کاربری شما صادر شد که به شرح زیر می باشد :

\r\n

{$whmcs_link}
نام کاربری : {$client_email}
رمزعبور : {$client_password}{$signature}

\r\n

لطفا پس از ورود به کنترل پانل، رمزعبور خود را به رمزعبوری که می توانید به یاد بسپارید تغییر دهید.

\r\n

{$signature}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (135, 'product', 'SSL Certificate Configuration Required', 'SSL Certificate Configuration Required', '

Dear {$client_name},

Thank you for your order for an SSL Certificate. Before you can use your certificate, it requires configuration which can be done at the URL below.

{$ssl_configuration_link}

Instructions are provided throughout the process but if you experience any problems or have any questions, please open a ticket for assistance.

{$signature}

', '', '', '', '', '', '', 0), (227, 'admin', 'New Order Notification', 'سفارش جدیدی در سیستم ثبت شد', '
\r\n

مشخصات سفارش

\r\n

شناسه سفارش : {$order_id}
شماره سفارش : {$order_number}
تاریخ و ساعت : {$order_date}
شناسه صورتحساب : {$invoice_id}
درگاه پرداختی : {$order_payment_method}

\r\n

مشخصات مشترک

\r\n

شناسه مشترک : {$client_id}
نام : {$client_first_name} {$client_last_name}
ایمیل: {$client_email}
نام شرکت : {$client_company_name}
آدرس 1 : {$client_address1}
آدرس 2 : {$client_address2}
شهر: {$client_city}
استان : {$client_state}
کد پستی : {$client_postcode}
کشور: {$client_country}
تلفن : {$client_phonenumber}

\r\n

آیتم های سفارش داده شده

\r\n

{$order_items}

\r\n

{if $order_notes}

\r\n

ملاحظات مشترک

\r\n

{$order_notes}

\r\n

{/if}

\r\n

مشخصات ISP

\r\n

آیپی : {$client_ip}
هاست : {$client_hostname}

\r\n

{$whmcs_admin_url}orders.php?action=view&id={$order_id}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (228, 'admin', 'Service Unsuspension Failed', 'سرویس مشترک پس از پرداخت از حالت تعلق خارج نشد', '
\r\n

وجه مورد نظر برای محصول زیر دریافت شده است اما سیستم موفق با خارج کردن محصول از حالت تعلق نشد

\r\n

شناسه کاربر : {$client_id}
شناسه سرویس : {$service_id}
محصول : {$service_product}
دامنه : {$service_domain}
خطا : {$error_msg}

\r\n

{$whmcs_admin_link}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (229, 'admin', 'Service Unsuspension Successful', 'سرویس مشترک پس از پرداخت با موفقیت از حالت تعلق خارج شد', '
\r\n

وجه مورد نظر برای محصول زیر دریافت و سرویس مورد نظر از حالت تعلق خارج شد.

\r\n

شناسه کاربر : {$client_id}
شناسه سرویس : {$service_id}
محصول : {$service_product}
دامنه : {$service_domain}

\r\n

{$whmcs_admin_link}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (230, 'admin', 'Support Ticket Created', '[شناسه درخواست : {$ticket_tid}] درخواست جدیدی باز شد', '
\r\n

درخواست جدیدی در سیستم باز شده است.

\r\n

کاربر : {$client_name}{if $client_id} #{$client_id}{/if}
بخش : {$ticket_department}
موضوع : {$ticket_subject}
اهمیت : {$ticket_priority}

\r\n

---
{$ticket_message}
---

\r\n

شما می توانید با کلیک کردن بر روی لینک به درخواست مورد نظر هدایت شوید.

\r\n

{$whmcs_admin_url}supporttickets.php?action=viewticket&id={$ticket_id}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0), (231, 'admin', 'Support Ticket Response', '[شناسه درخواست : {$ticket_tid}] پاسخ جدیدی به درخواست فوق داده شد', '
\r\n

پاسخ جدیدی به درخواست زیر داده شده است.

\r\n

کاربر : {$client_name}{if $client_id} #{$client_id}{/if}
بخش : {$ticket_department}
موضوع : {$ticket_subject}
درخواست: {$ticket_priority}

\r\n

---
{$ticket_message}
---

\r\n

شما می توانید با کلیک کردن بر روی لینک به درخواست مورد نظر هدایت شوید.

\r\n

{$whmcs_admin_url}supporttickets.php?action=viewticket&id={$ticket_id}

\r\n
', '', '', '', '', '', '', 0);